jueves, 12 de marzo de 2015

Reafirmamos la nuestra desconfianza sobre IPÑ

Vistes les informaciones d'Independientes por Noreña (IPÑ) refiriéndose a nosotros y falando de "buena sintonía" o "coordinación entre las dos agrupaciones" espresamos como va 11 meses,  que la nuestra desconfianza na formación independientes por Noreña ye absoluta.

El Comercio publicaba el 8 de marzu la siguiente noticia, tres la cual vémonos obligaos a espresar la nuesa opinión al traviés de un comunicáu remitíu a esti mediu.


NOTA PRENSA ASTURIANU /CASTELLANO:

Conceyu Abiertu  reafírmase na so desconfianza sobre IPÑ

Sosprendíos por dalgunes informaciones publicaes nes que IPÑ refierse a Conceyu Abiertu falando de "buena sintonía" o "coordinación entre las dos agrupaciones" queremos espresar, como yá ficimos va once meses deforma pública, que la nuestra desconfianza na formación independientes por Noreña ye absoluta por dellos motivos que volvemos a resumir:

1. Incumplimientu del pactu de candidatura a l’alcaldía. En 2011, una vez cellebraes les elleiciones y en base al programa y la necesidá de cambiu políticu en Noreña, firmemos un pactu políticu, facilitáu pola nuesa condición d’agrupaciones ellectorales, nel mesmu  esplicitábase’l so apoyu a unes ordenances d’asturianu y a un reglamento de participación ciudadana. Consideramos qu’IPÑ rompió’l pactu unillatermente al nun llegar en too esti tiempo a apoyar los derechos llingüísiticos de tolos noreñenses y cola so alianza con PSOE y PP en marzu pa tumbar el reglamentu de participación ciudadana. Custiones estes básiques nel cambiu democráticu que necesita Noreña. Nosotros en base al pactu programáticu cumplimos la nuestra pallabra, como nun podía ser d’otra manera, incluso a sabiendes de la so falta d’apoyos necesariu pa algamar l’alcaldía y dexando clara dende’l primer día la nuestra vocación de cambiu.

2. Incumplimientu del pactu democráticu de la oposición. En 2012, tolos grupos de la oposición firmemos un pactu pa superar el bloquéu sistemáticu del alcalde y el gobierno del PSOE a les propuestes del restu de grupos municipales y les sos torgues al accesu a la información. Actitú antidemocrática que persiste y que venimos denunciando mientres tol mandatu y qu’evidencia más si cabe la necesidá de un cambiu políticu. Consideramos qu’IPÑ incumplió unillateralmente tamién esti pactu, como evidenció nel Plenu de marzu bloquiando’l debate de propuestes presentaes por grupos de la oposición, ente les que destaca, pola so importancia ya impactu na salú de los noreñeses, la referida a la incineradora de Cogersa, a cuya construcción nos oponemos. El pactu yera una ferramienta democratizadora que aseguraba la participación y el debate, agora esta sana costume ta a espensas del “rodiyu” PSOE-IPÑ.

3. Ausencia de propuestes polítiques. Reflexonando sobre la nueva etapa que s’abre a raíz d’esta deriva d’IPÑ y les graves consecuencies de la so falta de pallabra pa la consecución de propuestes democratizadores, llegamos también a la concluxón que ésta pue ser frutu tamién de la so incapacidá pa proponer alternatives y propuestes pal cambiu. En 3 años l’aportación de IPÑ de propuestes de caláu ye de lo más discreta.

4. IPÑ sí promovió una moción de censura. Les declaraciones del voceru d’IPÑ nel Plenu estraordinariu pa debatir el reglamentu de participación ciudadana asegurando qu’IPÑ nun promovió moción de censura denguna contra l’alcalde, nun nos dexen otra qu’afirmar, n’honor a la verdá, que sí la promovieron y pa ello aconceyemos y tresmitimos, en coherencia cola nuesa apuesta pol cambiu políticu cola que nos presentemos a les elleiciones, la nuestra disponibilidá p’apoyar una moción pa desbancar a Movilla, nun llegando a debatir internamente les posibles aiciones posteriores al fracasar IPÑ nel intentu.

5. Entreguismu, incoherencia y falta de palabra. Tolo espuesto faise ensin esplicaciones nin argumentos. De la nueche a la mañana, IPÑ pasa de querer arrebatá-y l’alcaldía al PSOE a ser el so aliáu más fiel, de pasar 3 años denunciando el calter antidemocráticu del gobiernu de Movilla a aliase con el pa nun avanzar na participación ciudadana y la democracia participativa, de denunciar al alcalde a ser la so man derecha. Nun esiste un sólu argumentu qu’esplique esti “movimientu veleta” pola so parte, quedándonos la conclusión de que actúen y son igual que PSOE y PP, una fuerza reaccionaria más que nada quier que cambie y con mieu a la democracia.

CASTELLANO

Conceyu Abiertu  se reafirma en su desconfianza sobre IPÑ

Sorprendidos por algunas informaciones publicadas en las que IPÑ se refiere a Conceyu Abiertu hablando de "buena sintonía" o "coordinación entre las dos agrupaciones" queremos expresar, como ya hicimos hace oncemeses de forma pública,  que nuestra desconfianza en la formación Independientes por Noreña es absoluta por varios motivos que volvemos a resumir:

1.Incumplimiento del pacto de candidatura a la alcaldía. En 2011, una vez celebradas las elecciones y en base al programa y la necesidad de cambio político en Noreña, firmamos un pacto político, facilitado por nuestra condición de agrupaciones electorales, en el mismo se explicitaba su apoyo a unas ordenanzas de asturiano y a un reglamento de participación ciudadana. Consideramos que IPÑ rompió el pacto unilateralmente al no llegar en todo este tiempo a apoyar los derechos lingüísticos de todos los noreñenses y con su alianza con PSOE y PP en marzo para tumbar el reglamento de participación ciudadana. Cuestiones estas básicas en el cambio democrático que necesita Noreña. Nosotros en base al pacto programático cumplimos nuestra palabra, como no podía ser de otra manera, incluso a sabiendas de su falta de apoyos necesario para alzarse con la alcaldía y dejando clara desde el primer día nuestra vocación de cambio.

2. Incumplimiento del pacto democrático de la oposición. En 2012, todos los grupos de la oposición firmamos un pacto para superar el bloqueo sistemático del alcalde y el gobierno del PSOE a las propuestas del resto de grupos municipales y sus trabas al acceso a la información. Actitud antidemocrática que persiste y que venimos denunciando durante todo el mandato y que evidencia más si cabe la necesidad de un cambio político. Consideramos que IPÑ incumplió unilateralmente también este pacto, como evidenció en el Pleno de marzo bloqueando el debate de propuestas presentadas por grupos de la oposición, entre las que destaca, por su importancia e impacto en la salud de los noreñenses, la referida a la incineradora de Cogersa, a cuya construcción nos oponemos. El pacto era una herramienta democratizadora que aseguraba la participación y el debate, ahora esta sana costumbre está a expensas del “rodillo” PSOE-IPÑ.

3. Ausencia de propuestas políticas. Reflexionando sobre la nueva etapa que se abre a raíz de esta deriva de IPÑ y las graves consecuencias de su falta de palabra para la consecución de propuestas democratizadoras, llegamos también a la conclusión que ésta puede ser fruto también de su incapacidad para proponer alternativas y propuestas para el cambio. En 3 años la aportación de IPÑ de propuestas de calado es de lo más discreta.

4. IPÑ sí promovió una moción de censura. Las declaraciones del portavoz de IPÑ en el Pleno extraordinario para debatir el reglamento de participación ciudadana asegurando que IPÑ no promovió moción de censura alguna contra el alcalde, no nos dejan otra que afirmar, en honor a la verdad, que sí la promovieron y para ello nos reunimos y les transmitimos, en coherencia con nuestra apuesta por el cambio político con la que nos presentamos a las elecciones, nuestra disponibilidad para apoyar una moción para desbancar a Movilla, no llegando a debatir internamente las posibles acciones posteriores al fracasar IPÑ en el intento.

5. Entreguismo, incoherencia y falta de palabra. Todo lo expuesto se hace sin explicaciones ni argumentos. De la noche a la mañana, IPÑ pasa de querer arrebatarle la alcaldía al PSOE a ser su aliado más fiel, de pasar 3 años denunciando el caracter antidemocrático del gobierno de Movilla a aliarse con el para no avanzar en la participación ciudadana y la democracia participativa, de denunciar al alcalde a ser su mano derecha. No existe un sólo argumento que explique este “movimiento veleta” por su parte, quedándonos la conclusión de que actúan y son igual que PSOE y PP, una fuerza reaccionaria más que nada quiere que cambie y con miedo a la democracia.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Frutu d'esti comunicáu y de la conversación col periodista sobre él, El Comercio publica güei la noticia siguiente que, pal nuestru gustu nun ye del todo clara colo que queríemos espresar en dalgunos aspectos.


No hay comentarios:

Publicar un comentario