Conceyu Abiertu por Noreña

¿Qué ye Conceyu Abiertu por Noreña?


Conceyu Abiertu por Noreña somos una Agrupación d’Ellectores formada en 2011 que, con una candidatura y programa ellaboraos de forma participativa, abierta y popular, algamó un representante nel Plenu Municipal, llogrando 267 votos, el  9,29%. La nuesa razón de ser ye la participación abierto y asambleario de vecinos y vecines na política llocal, siendo l'únicu grupu municipal que cellebra dacuando conceyos abiertos onde, de forma pública y tresparente, infórmase, alderícase, fáense propuestes y decídese la nuesa actividá.


Trabayemos estremaos temes, siempres cola defensa de Noreña, la democracia participativa, la tresparencia y la xusticia social como exes. Atendimos al fomentu de les polítiques sociales, asociacionismu, deporte, mocedá, a la defensa de los y les trabayadores, de la cultura asturiana, del mediu ambiente, la igualdá, la diversidá, la tolerancia o la democratización del Conceyu, presu inda de vieyes fórmules caciquiles y autoritaries onde'l pueblu nun tien protagonismu. 


¿Qué es Conceyu Abiertu por Noreña?


Conceyu Abiertu por Noreña somos una Agrupación de Electores formada en 2011 que, con candidatura y programa elaborados de forma participativa, abierta y popular, consiguió un representante en el Pleno Municipal obteniendo 267 votos, el  9,29%. Nuestra razón de ser es la participación abierta y asamblearia de vecinos y vecinas en la política local, siendo el único grupo municipal que celebra periódicamente asambleas abiertas donde, de forma pública y transparente, se informa, se debate, se hacen propuestas y se decide nuestra actividad.

Hemos trabajado diferentes temas, siempre con la defensa de Noreña, la democracia participativa, la transparencia y la justicia social como ejes. Atendimos al fomento de las políticas sociales, asociacionismo, deporte, juventud, a la defensa de los y las trabajadoras, de la cultura asturiana, del medio ambiente, la igualdad, la diversidad, la tolerancia o la democratización del Concejo, preso todavía de viejas fórmulas caciquiles y autoritarias donde el pueblo no tiene protagonismo. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario