Un Pueblu ente toos y toes

¿Qué ye “Un pueblu ente toos y toes”?

Col procesu participativu “Un pueblu ente toos y toes”, queremos construyir una ferramienta de participación que seya la base pa crear un espaciu plural y abiertu de cara a presentar una candidatura noreñensed'unidá popular neseleiciones de mayu del 2015. Buscamos xunir toles fuerces posibles y ellaborar, conxuntamente, un programa y una candidatura pa ganar. Queremos consolidar el cambiu entamáu y construyir una Noreña ente toos y toes.

Pa tresformar Noreña precísase de la mayor implicación popular posible, y pa ello animamos a participar n'”Un pueblu ente toos y toes”,y ser protagonista del cambiu democráticu que tien que dase en mayu. Tenemos el convencimientu de que podemos ganar dende la participación popular y que, a la fin, seya'lPueblu quien realmente gobierne. Ye posible y ye necesario. Ye tiempu de ganar con unidá popular, de construyir Noreña en comuña.

Xúnite al cambiu, construyamos “UN PUEBLU ENTRE TOOS Y TOES”.



CASTELLANO:


¿Qué es “Un pueblo entre todos y todas”?


Con el proceso participativo “Un pueblo entre todos y todas”, queremos construir una herramienta de participación que sea la base para crear un espacio plural y abierto de cara a presentar una candidatura noreñense de unidad popular en las elecciones de mayo del 2015. Buscamos unir todas las fuerzas posibles y elaborar, conjuntamente, un programa y una candidatura para ganar. Queremos consolidar el cambio iniciado y construir una Noreña entre todos y todas.

Para transformar Noreña se necesita la mayor implicación popular posible y para ello animamos a participar en Un pueblo entre todos y todas y ser protagonista del cambio democrático que ha de darse en mayo. Tenemos la convicción de que podemos ganar desde la participación popular y que, por fin, sea el Pueblo quien realmente gobierne. Es posible y es necesario. Es tiempo de ganar con unidad popular, de construir Noreña en común.

Únete al cambio, construyamos UN PUEBLO ENTRE TODOS Y TODAS.