jueves, 7 de mayo de 2015

Presentación del programa electoral (vienres 8)


El programa electoral, compuestu de 100 midíes pa cambiar Noreña ente toos y toes, presentar nun actu públicu a les 21:00 hores na Casa d'Alcuentros (C/ Condáu de Noreña, 5) d'esti vienres día 8.

L'agrupación d'electores Conceyu Abiertu por Noreña presenta'l so programa electoral que s'ellaboró de forma participativa pa lo cual cuntó con toles asociaciones y colectivos de Noreña y con gran cantidá de persones, alredor de doscientes, que coles sos propuestes arriquecieron un programa pa gobernar Noreña ente toos y toes.

Pal so espardimientu, Conceyu Abiertu por Noreña publicó 1500 exemplares del so programa en formatu revista con 16 páxines, n'asturianu y en castellán, na que s'inclúin les 100 propuestes más relevantes. Trátase de les llínees básiques de l'actuación a desenvolver pa camudar Noreña ente toos y toes. La revista va empezar a repartise na presentación.

El programa electoral de Conceyu Abiertu por Noreña, que se presenta esti vienres 8 de mayu na Casa d'Alcuentros (c/El Condao de Noreña, 5), xira alredor d'unos puntos xenerales, que podríen resumise de la siguiente manera:

  • Consiguir una democracia participativa real en Noreña y escastar los privilexos de la clase política tradicional, poniendo al serviciu del pueblu la representación institucional que se llogre.
  • Tresformación social hacia una sociedá xusta, sostenible y non discriminatoria, col Pueblu Trabayador como protagonista, priorizando la xestión presupuestaria basándose en criterios de rentabilidá social y ambiental (meyora de les condiciones de vida de les persones: salú, asistencia, ambiente, educación,…)
  • Promover soluciones a la necesidá de trabayu y vivienda dignos. Velar por garantizar una vida digna a toles persones y llindar na midida de lo posible les inxusticies derivaes del sistema capitalista y patriarcal promocionando'l respetu real a los derechos humanos.
  • Dinamizar Noreña pa consiguir un pueblu vivu, responsable y comprometíu col so futuru como tal y defender y poner en valor el patrimoniu cultural, natural y social.

“CAMBIEMOS NOREÑA ENTE TOOS Y TOES”

EN CASTELLANO: 


Conceyu Abiertu por Noreña presenta su programa electoral

El programa electoral, compuesto de 100 medidas para cambiar Noreña entre todos y todas, se presenta en un acto público a las 21:00 horas en la Casa de Encuentros (C/ Condado de Noreña, 5) de este viernes día 8.

La agrupación de electores Conceyu Abiertu por Noreña presenta su programa electoral que se ha elaborado de forma participativa para lo cual ha contado con todas las asociaciones y colectivos de Noreña y con gran cantidad de personas, alrededor de doscientas, que con sus propuestas ha enriquecido un programa para gobernar Noreña entre todos y todas.

Para su difusión, Conceyu Abiertu por Noreña ha publicado 1500 ejemplares de su programa en formato revista con 16 páginas, en asturiano y en castellano, en la que se incluyen las 100 propuestas más relevantes. Se trata de las líneas básicas de la actuación a desarrollar para cambiar Noreña ente todos y todas. La revista se comenzará a repartir en la presentación.

El programa electoral de Conceyu Abiertu por Noreña, que se presenta este viernes 8 de mayo en la Casa de Encuentros (c/Condado de Noreña, 5), gira alrededor de unos puntos generales, que se podrían resumir de la siguiente manera:

  • Conseguir una democracia participativa real en Noreña y extinguir los privilegios de la clase política tradicional, poniendo al servicio del pueblo la representación institucional que se logre.
  • Transformación social hacia una sociedad justa, sostenible y no discriminatoria, con el Pueblo Trabajador como protagonista, priorizando la gestión presupuestaria basándose en criterios de rentabilidad social y ambiental (mejora de las condiciones de vida de las personas: salud, asistencia, ambiente, educación,…)
  • Promover soluciones a la necesidad de trabajo y vivienda dignos. Velar por garantizar una vida digna a todas las personas y limitar en la medida de lo posible las injusticias derivadas del sistema capitalista y patriarcal promocionando el respeto real a los derechos humanos.
  • Dinamizar Noreña para conseguir un pueblo vivo, responsable y comprometido con su futuro como tal y defender y poner en valor el patrimonio cultural, natural y social.


“CAMBIEMOS NOREÑA ENTE TOOS Y TOES”

No hay comentarios:

Publicar un comentario