martes, 17 de marzo de 2015

Continua'l procesu "Un Pueblu ente toos y toes" cola elleboración del programa


El procesu abiertu y participativu entra en la fase de construcción del Programa electoral con la celebración de un primer conceyu abiertu el sábadu 21.

NOTA PRENSA ASTURIANU/CASTELLANO

CONCEYU ABIERTU POR NOREÑA CONTINÚA'L SO PROCESU
"UN PUEBLU ENTE TOOS Y TOES"

Sigue'l procesu asambleariu col que Conceyu Abiertu concurrirá a les elecciones llocales, yá nuna de les sos fases caberes.

Primero procediose a consultar el camientu de los sos habitantes y les asociaciones de la villa y darréu llega l'intre d'algamar costruyir un programa electoral acorde a elles, pa asina facer protagonista al pueblu d'un programa que allóñase de la política tradicional va tar fechu polos ciudadanos nuna muestra más de lo importante que ye la democracia participativa nesti procesu.

Esti programa electoral costruyiráse esti sábadu 21 y el prósimu 28 en dambos conceyos abiertos enonde como ye vezu en conceyu asambleariu cualisquier noreñense puede participar. Magar les 10:00 na sala de la Casa d'alcuentros de la muyer.


Dende Conceyu Abiertu aléndase a participar a cualisquier ciudadanu nestos aconceyamientos, y considerase ésti nun intre clave del procesu d'“Un pueblu ente toos y toes”, p'algamar la mayor unidá de los noreñenses ente la oportunidá de desaniciar a la vieya política el prósimo día 24 de Mayu.

CASTELLANO

CONCEYU ABIERTU POR NOREÑA CONTINÚA SU PROCESO
"UN PUEBLU ENTRE TODOS Y TODAS"

Continúa el proceso asambleario con el que Conceyu Abiertu concurrirá a las elecciones locales, ya en una de sus fases finales.

Previamente se había procedido a pulsar la opinión de los habitantes y las asociaciones de la villa y ahora llega el momento de lograr construir un programa electoral acorde a ellas, para así hacer protagonista al pueblo de un programa que alejado de la política tradicional va a estar hecho por los ciudadanos en una muestra más de lo importante que es la democracia participativa en este proceso.

Éste programa electoral se construirá este sábado 21 y el próximo 28 en sendos conceyos abiertos donde como es habitual en reunión asamblearia cualquier noreñense puede participar. A partir de las 10:00 en la sala de la casa de encuentros de la mujer.

Desde Conceyu Abiertu se anima a participar a cualquier ciudadano en estas asambleas, y se considera éste un momento clave del proceso de “Un pueblu entre todos y todas”, para lograr la mayor unidad de los noreñenses ante la oportunidad de desbancar a la vieja política el próximo día 24 de Mayo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario