lunes, 20 de abril de 2015

Pablo Pérez candidatu a l'alcaldía de Noreña

Esti domingu pasáu presentemos nel Parque del Ayuntamientu la nuestra candidatura a les prósimes elleiciones del 24 de mayu.

NOTA DE PRENSA ASTURIANU /CASTELLANO


Pablo Pérez candidatu a l'alcaldía de Conceyu Abiertu por Noreña.

El conceyal nel Plenu Municipal anguañu encabeza la candidatura d'unidá popular de l'agrupación d'ellectores que busca llograr un necesariu cambiu en Noreña basáu na participación popular nes decisiones y la xusticia social.

L'agrupación d'ellectores Conceyu Abiertu por Noreña ellaboró la so llista ellectoral pa les prósimes elleiciones municipales del 24 de mayu de forma abierta y participativa, lo mesmo que'l propiu programa, al traviés del procesu “Un pueblu ente toos y toes” desenrrolláu demientres los últimos cinco meses.  P'avalar la candidatura recoyéronse más de 150 firmes.

El llunes pasáu nuna asamblea pública confeccionóse la llista ellectoral qu'esti domingu presentóse de forma pública na Plaza del Ayuntamientu de Noreña.  Nella los asistentes decidieron que'l conceyal actual de l'agrupación repita como candidatu a la alcaldía y encabece la llista ellectoral, valorando'l so gran trabayu estos cuatro años nel Ayuntamientu treslladando los alcuerdos de los conceyos abiertos (asamblées públiques que tolos meses cellebra la formación pa tomar les sos decisiones), asina como la esperiencia acumulada esti tiempu, faciéndolu'l candidatu perfectu pa ser el prósimu alcalde de Noreña.  Un alcalde al serviciu del pueblo pa gobernar ente toos y toes.

Acompáñenlu nos primeros puestos de la llista Antonio Martínez, Mario Arbesú, Toñi Fdez Tascón, Yanira García, Hugo Córdoba y Pedro González.  Xunta ellos, otros muchos noreñeses conformando una candidatura d'unidá popular amplia y plural cola xuventú como ellementu predominante pero non únicu.  Vecinos y vecines de Noreña, xente normal, trabayadores de distintos sectores, estudiantes, paraos, precarios, autónomos y pequeños empresarios, conformen una llista onde tamién destaquen persones involucraes nel asociacionismu noreñés, en movimientos sociales y sobre too comprometíos en tresformar y cambiar Noreña.  

Conceyu Abiertu por Noreña presñentase a estes ellecciones municipales cola esperiencia garrada estos cuatro años y col oxetivu tovía más claru de llograr un necesariu cambiu políticu en Noreña.  Un cambiu basáu na participación popular nes decisiones y la xusticia social.  Failo cola satisfacción de demostrar esti tiempu qu'hai otra forma de facer política, del trabayu bien fechu y los compromisos cumplíos.  Naide pue acusarnos de falta de tresparencia, honradez y sinceridá, d'iniciativa, diálogu, capacidá de trabayu ya ilusión.  En 2011 diximos que dalgo diba cambiar y la nuesa irrupción nes instituciones ye innegable que contribuyó a ello en gran midida, anque de forma insuficiente.  Agora ye'l momentu de dar un pasu más y demostrar que se pue gobernar d'otra manera.  Queremos superar la vieya política, queremos ganar y devolver realmente'l poder a la xente. Sabemos que ye posible, sabemos cómo facelo y sabemos que podemos facelo.

El programa de Conceyu Abiertu por Noreña xira alredor d'unos puntos xenerales, que se podríen resumir en:

  • Consiguir una democracia participativa real en Noreña y estinguir los privilexos de la clase política tradicional, poniendo al serviciu del pueblu la representación institucional que s'algame.
  • Tresformación social hacia una sociedá xusta, sostenible y non discriminatoria, col Pueblu Trabayador como protagonista, priorizando la xestión presupuestaria basándose en criterios de rentabilidá social y ambiental (meyora de las condiciones de vida de las persones: salú, asistencia, ambiente, educación,…)
  • Promover soluciones a la necesidá de trabayu y vivienda dignos. Velar por garantizar una vida digna a toles personas y llimitar na midida de lo posible les inxusticies derivaes del sistema capitalista y patriarcal promocionando'l respetu real a los derechos humanos.
  • Dinamizar Noreña pa consiguir un pueblu vivo, responsable y comprometíu col so futuru como tal y defender y poner en valor el patrimoniu cultural, natural y social.


Prósimamente Conceyu Abiertu por Noreña presentará'l so programa ellectoral que yá ta termináu y en cuya ellaboración de forma participativa cuntaron con toles asociaciones y colectivos de Noreña y con gran cantidad de persones, alredor de doscientes, que coles sos propuestes enriquecieron un programa pa gobernar Noreña ente toos y toes.



CASTELLANO


Pablo Pérez candidato a la alcaldía de Conceyu Abiertu por Noreña.

El actual concejal en el Pleno Municipal encabeza la candidatura de unidad popular de la agrupación de electores que busca lograr un necesario cambio en Noreña basado en la participación popular en las decisiones y la justicia social.

La agrupación de electores Conceyu Abiertu por Noreña ha elaborado su lista electoral para las próximas elecciones municipales del 24 de mayo de forma abierta y participativa, lo mismo que el propio programa, a través del proceso “Un pueblo entre todos y todas” desarrollado durante los últimos cinco meses.  Para avalar la candidatura se han recogido más de 150 firmas.

El pasado lunes en una asamblea pública se confeccionó la lista electoral que este domingo se ha presentado de forma pública en la Plaza del Ayuntamiento de Noreña.  En ella los asistentes decidieron que el actual concejal de la agrupación repita como candidato a la alcaldía y encabece la lista electoral, valorando su gran trabajo estos cuatro años en el Ayuntamiento trasladando los acuerdos de los conceyos abiertos (asambleas públicas que todos los meses celebra la formación para tomar sus decisiones), así como la experiencia acumulada este tiempo, haciéndolo el candidato perfecto para ser el próximo alcalde de Noreña.  Un alcalde al servicio del pueblo para gobernar entre todos y todas.

Lo acompañan en los primeros puestos de la lista Antonio Martínez, Mario Arbesú, Toñi Fdez Tascón, Yanira García, Hugo Córdoba y Pedro González.  Junto a ellos, otros muchos noreñenses conformando una candidatura de unidad popular amplia y plural con la juventud como elemento predominante pero no único.  Vecinos y vecinas de Noreña, gente normal, trabajadores de distintos sectores, estudiantes, parados, precarios, autónomos y pequeños empresarios, conforman una lista donde también destacan personas involucradas en el asociacionismo noreñense, en movimientos sociales y sobre todo comprometidos en transformar y cambiar Noreña.  

Conceyu Abiertu por Noreña se presenta a estas elecciones municipales con la experiencia adquirida estos cuatro años y con el objetivo todavía más claro de lograr un necesario cambio político en Noreña.  Un cambio basado en la participación popular en las decisiones y la justicia social.  Lo hace con la satisfacción de haber demostrado que hay otra forma de hacer política, del trabajo bien hecho y los compromisos cumplidos.  Nadie puede acusarnos  de falta de transparencia, honradez y sinceridad, de iniciativa, diálogo, capacidad de trabajo e ilusión.  En 2011 dijimos que algo iba a cambiar y nuestra irrupción en las instituciones es innegable que contribuyó a ello en gran medida, aunque de forma insuficiente. Ahora es el momento de dar un paso más y demostrar que se puede gobernar de otra manera.  Queremos superar la vieja política, queremos ganar y devolver realmente el poder a la gente. Sabemos que es posible, sabemos cómo hacerlo y sabemos que podemos hacerlo.

El programa de Conceyu Abiertu por Noreña gira alrededor de unos puntos generales, que se podrían resumir en:

  • Conseguir una democracia participativa real en Noreña y extinguir los privilegios de la clase política tradicional, poniendo al servicio del pueblo la representación institucional que se logre.
  • Transformación social hacia una sociedad justa, sostenible y no discriminatoria, con el Pueblo Trabajador como protagonista, priorizando la gestión presupuestaria basándose en criterios de rentabilidad social y ambiental (mejora de las condiciones de vida de las personas: salud, asistencia, ambiente, educación,…)
  • Promover soluciones a la necesidad de trabajo y vivienda dignos. Velar por garantizar una vida digna a todas las personas y limitar en la medida de lo posible las injusticias derivadas del sistema capitalista y patriarcal promocionando el respeto real a los derechos humanos.
  • Dinamizar Noreña para conseguir un pueblo vivo, responsable y comprometido con su futuro como tal y defender y poner en valor el patrimonio cultural, natural y social.


Próximamente Conceyu Abiertu por Noreña presentará su programa electoral que ya está terminado y en cuya elaboración de forma participativa han contado con todas las asociaciones y colectivos de Noreña y con gran cantidad de personas, alrededor de doscientas, que con sus propuestas ha enriquecido un programa para gobernar Noreña entre todos y todas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario